lördag 26 januari 2013

Min lördag.

God kväll fina.

Min lördag började med att se klart filmen "Hypnotisören" som jag somnade ifrån igår kväll.
Helt okej film! :)

Sedan åkte jag och L in till stan och hämtade ut W's nya medicin som han ska börja med på måndag. Spännande!
Det var ett helvete att få tag i den, till slut hittade jag ett apotek som kunde beställa hem den med väldigt kort varsel, perfekt!!

Sen promenerade vi en sväng på stan och hittade förstås, ingenting!
Eller jo, men ska ju inte shoppa.

Sen lämnade jag L och åkte och solande en stund.
Så sjuuukt najs!
Börjar äntligen se en tendens till brunton på min annars likbleka kostym.

Sen hem igen, mötte N på Joans och drack te och käkade en lattebit. Not Good!

Därefter skulle han tvätta sin bil och jag åkte till svärfar och hjälpte honom installera hans nya dator :)
Var knappt så jag begrep mig på't! Haha, där bjöds vi på kaffe o bulle (som det tackades nej till).

Nu har vi nyss ätit ich jag sitter kvar framför braskaminen.
Ska alldeles strax snöra på mig skorna och ge mig ut på en PW. Trots att det är kolsvart och kallt.
Har äntligen återfått funktionen i mina ben och det ska firas på bästa sätt :D

Näää.. Vi får ta den där promisen nu, annars blir den aldrig av.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar