onsdag 2 januari 2013

Onsdag, första arbetsdagen 2013

God morgon!
Det har varit en bra morgon, barn som studsade ur sina sängar för att få följa med mamma till jobbet idag.
Det var en bra start.
Sedan gick jag en snabbis till fritids för att kolla hur det verkligen stod till med W's närvaro på jullovet.
Precis som befarat så hade W missat att lämna in lappen så han är utan fritids hela lovet.
Jippie säger jag bara...
Nåväl, idag får dem vara med mig på jobbet så N kan få vara hemma i lugn och ro.
I morgon kan jag dessvärre inte med mig dem, jobbar långdag och de skulle bli nervsjuka om dem var tvugna att hålla sig i skinnet en heeeel dag.

Men så härligt det är att vara på jobbet igen. Jag saknar det varje dag jag inte är här.
Trivs man då? :)

Det händer inte så mycket här, nästan tur att barnen är här så det finns liv iallafall.
Det är så tyst, så tyst emellanåt.

Har börjat läsa en viss donnas blogg igen. På gott och ont typ.
Men det är svårt att sluta läsa när man väl har börjat. Vi får väl se hur länge jag fortsätter innan jag tröttnar.
Mest en massa prettotugg och det kan man ju läsa en stund. Sen blir det mest trist och enformigt.

Jobbar kortdag idag, riktigt skönt. Bra start på arbetsåret 2013!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar