fredag 18 januari 2013

TGIF!!!!

Friday, thank God it's friday!

Är så trött i huvudet idag, i morse hade jag riktigt besvärligt att hålla mig vaken under resan till jobbet.
En sån dag man kanske borde ha åkt tåg, och troligen hamnat i Blekinge innan jag vaknat till liv.
Vet inte rikgit vad det kommer sig att jag är så himmelens trött. Antagligen är det kostomställningen.

Men jag trivs bra med maten, det har gått långt över förväntan. Fått ett antal JAG-ÄR-SUGEN-PÅ-NÅT-GOTT-attacker men hår avhållt mig helt från sockrets gift.
Säkert nån abstinens...?

Snart dags att åka hemåt igen..gott! Solen skiner underbart och jag längtar ut!

Ikväll blir det full fart till ungefär klockan 19 då jag sätter barnen på tåget till pappa. På så vis slipper jag skjutsa in dem till stan.
Supersmidigt för dem att åka tåg ju. 11 minuter lixom...hallå?
Varför har man hållt på o skjutsa som en tok?? Det är ju så enkelt med tåg!

Men innan dess är det träning*2 för grabbarna Guld.
Och jag ska väl försöka mig på en storstädning under tiden dem tränar. Wish me luck! :D
Skulle behöva åka och veckohandla oxå, men tar det i helgen när jag är barnledig :)
Eller ja, vi har ju förstås K ännu. Hans mamma har fortfarande valt att inte höra av sig till sin son.

Nu ska jag kolla ett avsnitt av "Så blev vi svenska Hollywoodfruar" :)
Ibland har man det så bra alltså :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar