söndag 13 januari 2013

Tråkig människa!

Fy vad min blogg blivit tråkig.
Men har fokuserat rätt mycket på maten denna veckan för att komma igång och få in en bra rutin! :)

Veckan har varit både upp och ner, stundtals har jag varit väldigt trött. Det förstod jag skulle ske.

Har hittills gått ner två kilo med tre fusk...
Jag vet ju att jag förstör för mig själv, men jag orkar inte vara osocial bara för att jag försöker gå ner i vikt.

Men jag är superstolt att jag hållit mig till det jag ändå borde äta.
Nya tag nästa vecka!!

I övrigt har det varit en väldigt bra vecka,
Så glad emellanåt :)
Nästan så det blir larvigt.
Jag behövde en nystart och det är precis jag tänker ge mig själv.

Barnen ska till sin pappa i morgon bitti och det ser dem fram emot vill jag lova.
Dessutom ska dem sova kvar där till söndag.

N och jag åker till Karlstad i morgonbitti och ska kolla på lite bilar.
N som ska ha en ny. Jag får hålla till godo med min gamla skruttibangbang :)
Den duuuger!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar