onsdag 20 februari 2013

Onsdag!

Aloha sweetie!

Sitter på jobbet och dricker lite gratte.
Har faktiskt inte gått tillbaka till latten ännu.
Detta funkar så himla bra, jag får i mig så mycket mindre laktos i grädden än i mjölken.
Förvisso mer fett, men ja.
Man får ta det onda med det goda eller vad säger man?

Har tappat farten helt o hållet med min kostomställning.
Jag har frossat i godis o kakor som har funnits allt för lätttillgängligt.
Avskyr det, varför ska det finnas i min närhet för?

N och K hade varit och köpt två stora lådor med kakor på Delicato häromdagen.
Vafan lixom, varför då?

Nä, jag måste ta tag i eländet igen.
Dock äter vi inte pasta, ris, potatis eller annan kolhydratrik mat längre.
Inget bröd heller.
Känns bra att man inte gått tillbaka till det iallafall.
Men jag måste verkligen få bort mina sockerbomber :(
Vill ju lyckas! Men på detta sättet kommer jag ALDRIG att klara det.

Sedan har jag inte heller fått in någon träningsrutin. TRÅKIGT!
Jag vet inte riktigt vad jag vill och det har varit för halkigt för att vara ute o pw:a.
Inget skoj när man inte kan få upp lite fart, en vanligt promenad känns lite...tråkig.

Nu börjar dra snart dra ihop sig för lunch för mig :) Mums! Är sååå hungrig!
Ska bjuda mina boys på lite lunch idag tänkte jag.
Saknar dem så ohyggligt!

Nehepp!

Dags att runda av detta lilla inlägg, måste fixa lite innan lunch.
Skriver väl senare ikväll när vi varit på banken. Hjääälp!

:)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar