fredag 1 mars 2013

Äntligen är fredagen här!

Så jäkla najs!

Barnen är i skolan, allihopa.
Jag sitter och dricker mitt morgonte och tittar på vakna med NRJ.

Idag ska jag bara softa, vila inför helgen.
Det pratas om fotbollscup i helgen...men det är bara lösa rykten från barnen.
Vi får väl se vad som händer.
Skulle behövas lite fotboll faktiskt.
Annars blir man ju bara apatisk o sitter hemma. Sånt ÄR tråkigt!

Igår firade vi N som fyllde år.
Han fick lite presenter.
Mest udda presenten var.... En fax!...
Hahahaha vad fan ska han ha den till?
Jag garvade tyst för mig själv när han fick den av sin bror.
Brodern tyckte nog det var en bra present...:)
N log väl och sa tack, artig som han är :)

Nehepp,
Dags att dricka mitt te och sen ska jag sätta lite fart med städningen. :)

Puss å Hejj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar