måndag 6 maj 2013

Blir väl galen eller nåt.

Hej hej!

Det är måndag och ny vecka.
Har haft en hektisk helg med kidsen och sambon.

Han körde ju folkrace i lördags och lyckades med mästerverket att smälla ihop med en stor jordvall.
Så söndagen spenderade han på akuten. Trist.
Och idag ligger han hemma i soffan och pillar sig i naveln.

L har i söndags gjort sin domardebut på sammandrag nere på ip.
Hade fått döma 3 matcher och det hade gått jättebra :)
Han hade fått säga till en tränare på skarpen att det minsann var han som dömde och kunde han inte anpassa sig så ficka han lämna matchen :) MAMMAS KILLE DET!

W har gjort seriedebut för året.
Blev en förlust emot KAIK :( Men W fick iallafall pyttsa in deras enda mål för dagen. Matchen slutade 2-1 till KAIK.
Stolt mamma igen :)

Själv har jag mest suttit i en bil fram och tillbaka på olika ställen.
Trist. Börjar mer och mer ogilla att framföra fordon av alla de slag.

Jobbet har börjat gå mig lite på nerverna oxå, många irritationsmoment. Hoppas kunna få till ett möte med chefen snart nog så jag får ventilera lite innan jag blir kaosig i huvuvet. :(

Vet inte hur jag ska kunna påverka problemen heller, får väl lov att bli galen för att få min röst hörd, kanske?.
För nog, det har jag fått nu serru. Jävlarimig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar