söndag 12 maj 2013

Fotboll och kalas


Idag har det stått fotboll och kalas på schemat. 

Först spelade L's lag, det blev en förlust. W var borta och kollade när hans lag spelade o även dem fick stryk idag :(
Ingen vidare dag för fotboll alltså. 

Det blåste som vanligt nere på ip och en stund var jag helt hundra på att snart brakar det loss ett ösregn. 
Kände en regndroppe och svor för mig själv att jag valt vita byxor...;)


Men det blev inte mer än den droppen, trots det extreeema gråmolnet över våra huvuden. 
Det blåste bort och istället kom solen! 
Så underbart! 

När vi kom hem så passade jag på att ta hand om förra veckans tvätt, det var ett berg, I admit!
Men nu e det klart, lovely!

Sedan åkte vi in till stan. Hade en elvaåring att fira. Himla trevligt och gott (förstås!)
Allt från supersalta kakor till hallonmarängtårta, to die for!:)


Passade på att beställa biljetter till finalen i Svenska cupen den 26/5 på Friends arena. Får se vem som joinar kidsen...
Kanske rent av blir jag :)
De ville stå i Djurgårdens klack så där bokade vi våra biljetter. Haha, herregud, vilken grej :)
Tänk o få uppleva en djurgårdsmatch :) ballt! 

Hemma igen så grillade vi, gjorde mitt livs första egna potatissallad. Vart inte så illa! :) och grillade rostbiff till det, fantastiskt!

Nu blir det soffhäng och lite listskrivning, Ullared står för dörren. Snart dags! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar