måndag 19 augusti 2013

Aj aj!

Mina tankar idag går oavkortat till B o V som förlorade sin lilla bebis i magen :( endast 13 v gammal slutade det lilla hjärtat att slå. 
It just aint fair. 

Förövrigt har det varit en jag-har-ONT-magen-dag! 
Den är supersvullen och toköm. Himla jobbigt! 
Ligger för närvarande i sängen och jäser, det känns verkligen som så.., en fet deg.

L är och tränar och W är med sin kompis M. N o K åkte till affären för att kompletteringshandla lite :)

Funderar på min mage hela tiden..
Måste vara mjölken igen. O sen får jag försöka hålla mig från kolisar lite bättre. 

Har testat att äta mitt huvudmål på morgonen nu. Så får vi se hur det går.
Måste ju testa iaf :)
Frulle som en kung
Lunch som en prins och
Middag som en tjänare. 
Vi får se hur det går, rent logiskt ska man ju förbränna det man stoppar i sig. Det gör man ju knappast i soffan efter middagen :)
Visserligen är det bättre med kvarg, bär o nötter, ägg, osv
Men orka släpa runt på det.. 

Nä, äter min matlåda på morgonen, vi testar iaf :)

Just nu har jag överätit groteskt mycket men.. Inga direkta kolisar iaf! 

Ny dag i morgon! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar