söndag 4 augusti 2013

Härligt med helg :D

Första helgen efter semestern är i full gång :) 
Har tur med vädret, barnen sover än så länge o N mekar med bilen. 

Igår var vi i Motala en sväng o hämtade grejor till nån bil. Hade flyt och fick en stund inne på Ikano-huset ;) 
Fick muta N o L med glass för att få liten stund till shopping för mig själv.
Blev några halsband, ett lipgloss och ett par bikinitrosor till bikiniöverdelen jag köpte på rean förra veckan :) 
Grymt en hel bikini för 60:-! Toppen!! 

Idag har vi inga planer, men jag tror jag ska ta mig en stund för mig själv och åka till Marieberg. Så skönt att gå där och strosa omkring :) massor av rea nu och butikerna är sprängfyllda av nyheter :) -himla skoj! 

Får hoppas att barnen vill hitta på annat så jag kan få åka själv. Skönast så!
Billigast oxå :P 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar