tisdag 17 september 2013

Not easy to be easy...

Känner mig så innerligt tom just nu. 
Vill inte att nån ska bry sig om mig, *taggarna utåt* låt mig bara vara.

Allt måste få bli klart, innan jag känner efter igen. 
Ingen kan hjälpa mig med detta, måste klara mig själv. Lika bra är det, själv ÄR bäste dräng. 

Dagen på jobbet flöt på relativt smärtfritt även om jag stundtals hade behövt gå undan och bara andas..istället har jag suttit i receptionen och fejksmajlat. Så som bara jag kan :) *vidrigt*

Nu har jag just varit ute o rensat huvudet på tankar...tagit ett beslut att lämna FB, ger bara en jävla massa bekymmer och negativ input. 

Förvisso har jag en del underbara vänner där, men de finns irl också och vill de ha nån kontakt med mig så finns jag på mitt gamla vanliga nummer. 

Måste försöka att fokusera nu, vad är det jag vill? Vartåt vill jag? Hur kommer jag dit?
Steg-för-steg. Försiktigt. Inte störta igen.

Easy Milla, easy! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar