onsdag 29 januari 2014

Suck!

Eftersom kontrollbehovet tar över vissas vardag så får jag ventilera mig lite här. 

Dagen har varit bra, jättebra. 
Missade frullen i morse bara, vilket ledde till att jag var utsvulten vid 10 ungefär :D
Men med lunchen så gick det över och jag blev en trevlig kollega igen, var lite agiterad emot en del ;) 
Men det får han lov att klara av ;)

Efter jobbet var det dags för utvecklingssamtal för W.
Gick bra, känns som att A är en jättebra mentor för W. De förstår varann rätt bra, trist att han har lite svårt med koncentrationen och uthålligheten på lektionerna utan blir fort trött och ger upp försatt sysselsätta sig med annat :/

Fast det är ändå rätt så lugnt för honom i skolan nu, om man jämför med hur det var för honom i Vingåker. My god!

Bara en sån sak - som att jag inte får en massa irriterande samtal där vi öser eländet i skolan på föräldern som är på jobbet. Asskönt!

Well, håller tummarna för att det fortsätter på samma härliga vis. 

I eftermiddag åkte jag och L o handlade lite på Maxi medans W var med sin nyfunna vän H :)
Middagen blev tacosoppa! 
Supergott! Alla åt massor! :) (bra betyg!)

Ikväll har jag o W bara myst och tagit det lugnt, jag klev nyligen upp ur bader. Najs!

Nu vill jag sova, bäst o passa på! 

Sov gott! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar