tisdag 30 augusti 2011

5 minuter över

Hej på er!

Jag tror ärligt talat att jag avskyr tisdagar mer än nånsin på hösten.
I morse var det tokdimmigt ute och KALLT i hela huset. Det är nog dags för N att vrida på värmen om nätterna iallafall, för jag och barnen tassade omkring i filttofflor och filtar i morse. Brrr..
Fast jag ska väl ändå erkänna att jag gillar hösten rätt så mycket iallafall. Tända ljus, filtar, braskamin och te = MASSMYS!

I natt låg jag o funderade mycket på hur jag skulle lägga fram mitt val till P och dem andra som är berörda.
Men vi var alla rätt rörande överens.

Så vi får väl se om det görs klart på APT som börjar om en timme.
Det vore så skönt att få allt klart. Att få ett datum när det blir dags att skola in en ny hos oss. :) Planering är underskattat!

Idag skulle W till simhallen med skolan, lite ångestladdat. Han har varit rätt ledsen för det där ett par dagar. Han har ju inte riktigt VELAT lära sig simma, vet ju att han inte borde ha några som helst problem med det. Han är ju ett vattendjur, hellre under vattnet än över. Så jag har försökt att övertala honom om att han INTE alls behöver oroa sig för att han skulle drunkna eller att dem kommer att slänga i honom på djupdelen för att se honom rädda sig själv.
Behöver han mer träning så kommer han att få det.

Om inte annat så får vi ta oss hit till jobbet så får han träna lite i lugn och ro.

Klart det blir lite stressmoment när alla andra kan, och han tror han är den enda som inte kan.

Har med mig en kebabrulle från igår till jobbet idag. Och jag är HUNGRIG! NU! :)

Nehepp, full fart på jobbet idag. Nu har jag haft mina fem minuter för att uppdatera lilla bloggen.
Om en stund kommer dagens låt. :) Och kanske nåt mer ;)

♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar