måndag 29 augusti 2011

Måndag kväll...


Sitter och softar i sängen en stund med datorn i knät.
Underbart tyst o lugnt här hemma.
Skulle behöva laga mat, men det känns som att jag kan vänta en stund till.
Barnen är iväg till ip och lirar boll. L har träning och W joinar så gärna.
Foten verkade bra igen, för nu skulle det kickas boll tydligen. :)
Härligt det.

I eftermiddag har vi haft två intervjuer inför tillsättningen av vikariatet i bassängen o receptionen. Två personer träffade vi, verkligen bra människor!
På varsitt sätt.
Sedan vet vi fler som skulle kunna ge högra armen för jobbet, men vi avvaktar.
Tills i morgon.
Det är i allafall roligt och uppskattat att vi får vara med och tycka till,
och P lyssnar verkligen på oss. Bra!
Jag har svårt att välja, men jag får som sagt sova på saken. :S

N är och hjälper J o E ikväll. Var uppe på MH innan idag och kikade lite. Hittade en ny soffa som jag vill ha, tillsammans med en stooor hög med andra bra-o-ha-grejer!
Men vi får väl se, en sak i taget, känner jag min sambo rätt så är inte hemmet prio ett.
Ettan står på vår uppfart, hans folkracebil.
Ja, ja...jag säger då det! Vi är alla lite olika, milt uttryckt.

Om jag skulle ta o kolla i barnens ryggor och se om det var några lappar från lärarna idag?
Det är väl lika bra. Kanske förbereda lite för morgondagen oxå. :)

Ha en fin kväll!
♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar