torsdag 25 augusti 2011

A brand new day

Hoppas alla har sovit riktigt gott och vaknar upp med ett strålande humör ;)
Jag är ju definitivt inte en som varken sover speciellt bra eller vaknar pigg.
Känns som att jag blivit rånad på min sömn, varje morgon!

Idag ska det i allafall bli en jäkligt bra dag, det har jag bestämt mig för!
Har en del saker inplanerade och det känns som att det verkligen är på tiden att det blir gjort, helst igår :) Skulle utan tvekan kunna säga att det är dagen D!

Så jag kommer troligen att spendera större delen av dagen i bilen känns det som. Måste skjutsa barn mellan Vingåker - Katrineholm - Vingåker. Men det är det ju såklart värt! Lätt värt dessutom, får vara glad att det bara är två mil enkel väg. Hah.

Nu är det dags att väcka lillstjärnan, dem stora är redan på fritids och käkar frulle.
Och jag ska skutta in i duschen så jag kanske vaknar till. Just nu är det tändstickor (för att hålla ögonen öppna) som gäller.

Hoppas ni får en fin dag!
♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar