torsdag 25 augusti 2011

Bortskämd!

Idag blev jag och H bjudna på lunch av snälla J :)
Vi fick välja helt själva. Lovely!

H valde pizza och jag valde en egenhändigt ihopplockad sallad från ICAnära.
Asgott, perfekt att man själv kan få välja vad man vill stoppa i kistan :)
Mättande, som tusan!

Och precis nyss kommer samma J farande förbi igen...
-"Vad vill du ha för glass?"
-"Alltså, jag vill inte ha nån glass..."
-"Jo, Daimstrut?!"
-"Alltså, snälla nää"
-"Bra, Daimstrut alltså"
-"???!"

Jag är nog väldigt otydlig, eller så skiter han blankt i vad jag säger ;)

Han tror nog bara jag spelar svår..
men saken är den att jag är P R O P P M Ä T T!
Nästan så att jag har ont i magen, och jo..det har jag nog till och med!


Nu måste jag ju äta upp glassen, hur ska det gå ner?

Hujedamig, vilka bekymmer :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar