tisdag 30 augusti 2011

Finally!

comments


..och det är underbart skönt!

Har nyss vikt hela fotbollslagets kläder som jag har tvättat.
Sorterat en miljon strumpor och sorterat efter storlek osv.
Ett himla jobb..haha!

Sedan passade jag på att plocka lite fallfrukt ute på gräsmattan, det var inte så mycket idag faktiskt. Men det kommer väl mer...hela träden dignar ju utav äpplen i olika storlekar och sorter.
En del är verkligen GODA, troligen några av dem godaste jag någonsin ätit.
Inte illa!

Nu är det snart dags för barnen att komma in och käka, dem är ute o härjar loss det sista. Blir lagom för dem att komma in och käka, duscha och borsta tänderna snart.
Ja, faktiskt nästan lagom när jag har bloggat klart.

Dagen på jobbet funkade ändå rätt så bra. Dagen flöt på utan några konstigheter.
Hade ett litet samtal med K igen, och saker o ting var lite speciella. Jag ska försöka att träffa henne i nästa vecka och prata igenom lite mer.
Blir lite konstiga samtal när man sitter som jag gör på jobbet...
Patienter som kommer, telefoner som ringer, personal som pratar överallt.
Ja..KAOS..typ.

Hann med att sola en sväng innan jag åkte hem, såå sköönt! Bra för min lilla(?) onda mage som jag dragits med hela dagen i stort sett. Nu ska jag dricka lite te innan jag ropar in mina små stjärnor.

♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar