onsdag 31 augusti 2011

Full fart!



God morgon
Härligt att det ÄNTLIGEN är onsdag.
Nu rullar veckan på av bara farten,
det är lixom backen upp på måndag och tisdag och sedan är det full fart emot helgen.

Dagen ser ut ungefär såhär..
Först ska jag jobba till 14. Sedan åka hem, hämta kidsen, packa deras fotbollsväskor, ge dem lite mat, skjutsa dem till träningen, åka in till stan igen, MaryKay-party hos H kl 18.
Under tiden jag är där så hoppas jag att N hinner komma hem så han kan möta dem när dem kommer från sina tränignar, ge dem lite kvällis och lägga dem. Sen kommer jag hem, tar hand om alla svettiga fotbollskläder, tvättar någon maskin och sedan dricker lite te, och troligen stupar i säng kring 9 :)

Förresten är rekryteringen klar i bassängen o receptionen nu. Äntligen!
Det där kommer att bli så bra, så bra! :)

Shit, jag känner redan hur jag håller på att komma upp i varv inför allt som ska ske i kväll/eftermiddag. Försöker att stressa ner genom att dricka te istället för latte.

Pratade just med J oxå. Han tyckte att jag kunde få gå hem redan kl 12 idag.
Det vore ju verkligen INTE fel, inte fel alls!
Då hinner jag ännu mera...vad ska jag göra, vad ska jag göra? :)

Jag skulle verkligen inte ta skada av att kontakta min lilla frisör. Mina ögonbryn behöver piffas till, likaså min bleknande och utväxta hårfärg.
Men varje gång jag går till frissan så vill jag göra nåt NYTT, förnya och förändra.
Men det finns snart inte mycket kvar att klippa av om man inte vill att det ska bli apkort. Kanske ska köra nån drastisk färgförändring istället?
Men vad? Vad skulle kunna vara drastiskt? Det är redan mörkt, rött och ja..
kanske bara ska fortsätta på detta spåret vintern ut och sedan hitta på nåt nytt till våren. Har sett så många som är fina i håret, men jag vågar fasen inte. :S
Ibland saknar jag mitt långa hår. Det var så enkelt. Gick så fort!
Nu måste man fixa o dona vareviga morgon.

Nehepp. Jobb.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar