torsdag 25 augusti 2011

Frusen...

Nu är jag hemma,
småfrusen och en mage som säger åt mig att lägga ner laktosen för ett tag igen.
Eftersom barnen är med sin pappa och tittar på IFK Norrköping - Djurgårdens IF så hade jag lite tid för mig själv.
B hörde av sig om att F skulle träna i Vingåker så jag hängde på henne dit.
Brr...trevligt förstås, men vilket sliskigt väder, det är kvavt, kallt och fuktigt.
Väldigt märklig kombination. Hösten gör sig påmind.
Massa prat lite kramar och en het latte senare sitter jag här och undrar hur mina kids har det i Norrköping. Troligen jättebra!

Det var faktiskt fjärde dagen i rad nere på IP, jag kan nog snart kalla mig själv för en inventarie! Haha....
Nu ska jag sätta mig o kolla om jag kanske kan hitta dagens låt, den får vi ju inte missa idag ;)


Fotbollsmorsan, aldrig utan sin latte ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar