fredag 9 september 2011

Fredag ja...

Hej hej!

Det är fredag idag, inte vilken fredag som helst.
Det är J's sista arbetsdag hos oss. :'(
Riktigt tråkigt, men jag förstår honom så väl. Han har längtat bort så länge.
Så det är lite tråkigt här idag. Faktiskt, jäkla dåligt av honom egentligen att ta sig rätten att förstöra en fredag på detta viset ;)
           

Fast, det kvittar väl egentligen. Den förstördes ändå av ett samtal från skolan tidigt i morse.
L hade åkt på en massa stryk från en kille i skolan. Vill inte nämna vem här..men ja. Det var illa och han mådde inte bra, men han ville ändå stanna kvar i skolan.
Känns sådär att sitta här när L är där och mår skit. Blä!
Tur man jobbar kort dag idag så jag kan få komma hem och mysa med barnen.
Saknar dem när det blir såhär. :(

I helgen är det ju matcher förstås. Först för L på lördag, då ska vi in till Katrineholm och möta KaIK och sedan på söndag har W sammandrag i Vingåker.

Fast just nu är jag mest tom i huvuidet, jag orkar inte riktigt tänka på något.
Ska ta o slänga in lite fler inlägg senare...bl.a dagens låt! :)

Ha en fin fredag, jag ska göra mitt bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar