torsdag 8 september 2011

Inte så tokigt ändå..

Hej på er!

Härlig dag det blev, känner en stark längtan till helgen.
Men det känns grymt skönt att det bara är fredagen kvar i morgon och sedan är det H E LG. :)
Bästa med torsdagarna att dem är mellan onsdag och fredag, veckans favoritdagar :)

Det är SÅ höstigt ute. Idag hade jag på mig mina stövlar till jobbet, och det kändes FINT!
Äntligen FÅR man gå i sina älskade stövlar igen, utan att det är det minsta konstigt.

Fick precis lite bebisbesök på jobbet. K o L kom förbi med sina små sessor. Så söta! :)
Man blir så sugen emellanåt. Bara EEEN liten till.
Sedan kommer jag på att det kanske räcker gott o väl med dem två jag har redan.
Det är lixom jobbigt nog med dem.
Men bebisar är ju sååå underbara. Älskar dem!

Ikväll är det faktiskt inget inplanerat, det brukar ju vara träningar och allt möjligt annat. Men kalenderappen är TOM. Känns som att jag kanske har glömt något?..*funderar*

Idag ringde M och vi pratade för första gången på ett par månader, borde ha pratat flera gånger dem senaste veckorna, men vi tog igen det idag. Det kändes rätt så bra.
Hon är bra M, det är hon. Det klickar.

Nu blir det kall latte, jag dricker för sakta tror jag.
♥♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar