fredag 30 september 2011

Härliga fredag!


Hurraaa!, det är fredag idag! :D

Har haft en lite motig vecka, iallafall slutet på den.  Mycket tankar och funderingar hit och dit.
Undrar lite hur många chanser en människa ska få, vad är chanserna värda för dem?
Ja lite åt det hållet. Frågorna är många, och svaren uteblir..
Men struntsamma, det där får lösa sig i sinom tid. :P


Helgen som kommer hoppas jag blir trevlig. Även om det inte är en nöjestripp som jag och fina B ska iväg på så hoppas jag att vi får trevligt. Det är nog mest det vi behöver. Bara lite kvalitetstid hon o jag utan en massa barn (eller karlar för den delen ;).)
Vi ska åka bort, sova på hotell, gå ut och käka förhoppningsvis blir det lite shopping oxå ;)
Jag vet att jag har allt annat än råd att shoppa två veckor innan jag åker till Ullared.
Men, jag tycker det hör till.

Och det bubblar inom mig när jag tänker på veckans mornar. Dem har varit så himla bra!
Äntligen känns det som att den där haken har lossnat och det flyter på lixom. Barnen är glada och jag med :)
Wiiie...I love it! ♥

Fan, jag hade ju egentligen tänkt köra en EFIT (Ett Foto I Timmen) idag, men det får bli i morgon istället. I morgon kommer det säkerligen att bli en intressant dag :)

Har precis kommit tillbaka till jobbet efter lunchen. Eller vilken lunch? Fick den stora äran att städa omklädningsrum när jag skulle ha suttit och käkat. Yeey.

Jag skakar, som ett asplöv. Fryser och mår jätteilla. Vet inte vad problemet är riktigt.
Det känns bara INTE bra just nu.

Nåja, det är helg, alltid något!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar