torsdag 29 september 2011

Ormar och stresspärlor


Tjo!

Ny dag, nya tag.
Var duktigt låg igår.
Men fick pratat av mig med världens bästa F.
Så jävla skönt att få ur sig allt.
Nu känns det lite bättre, visst det är inget som är förändrat eller förbättrat men jag ser väl på det ur ett annat perspektiv kanske? :/ Eller nåt sånt.

Jag vet att det krävs en förändring för att få till en förbättring.
Och är det något jag är rädd för och skyr som pesten så är det förändringar, iallafall sådana drastiska som kan komma att krävas i vissa fall.
Får nästan stresspärlor i nacken av bara tanken...

Äh.

Det är torsdag idag. Jobbar lång dag.
Var på utbildningen igår, fick prata lite själv med J och det var roligt att höra
att hon var en av personerna som är med i V-projektet.
Skönt att veta att det är någon som har lite annan insyn än bara det som dem andra kan bidra med.
Veckans läxa blev ormen och fortsätta med FUB.
Jag tycker det är svårt, vet inte riktigt om det är något för oss med den där ormen. Men ska väl se om jag kan hitta på nåt eftersom alla andra saker vi testat har fallit så väl ut.
Jag tvivlar därför inte på att man kan ha jättehjälp av den i vissa situationer. Men vilka?

Ikväll har vi inga planer.
Antagligen ska jag försöka mig på att städa huset, det ser ut som en rövarkula. Som vanligt på torsdagar. Förstår inte hur det kan komma in så mycket skit in genom våran dörr?

Nu blir det däremot lite lunch.
Hungrig blir man av att avstå mat en dag.

Hoppas ni har en fin torsdag.
Jag återkommer!

♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar