tisdag 20 september 2011

Kvällen

Nu är jag hemma från jobbet. Hos kidsen.
W har nyss gått o lekt efter att ha spelat en stund på datorn.
Dagens gemensamma stund.

Sitter och funderar på vad det kan tänkas bli för käk ikväll. Barnen hade nog redan käkat tyckte jag N sa.
Men vi får väl se, antar att dem blir sugna när maten väl kommer från spisen.
Jag är så sugen på fisk, men det vet jag att nästan alla avskyr här hemma. Trååk!

Sitter och lirar lite wordfeud. Får storstryk av alla nästan. :(
Dem jag vinner emot är dem som jag inte känner. Så alla som jag känner får jag gå och skämmas inför sen.
Hopplöst. Tur att jag är en god tvåa. Jag måste inte prompt vinna allt jag ställer upp i. Sån där vinnarskalle har jag aldrig behövt tillfredsställa.
Mer mina söner som inte riktigt kan ta en förlust. :) Men det är väl säkert en bra egenskap som man ska främja istället för att hämma. I rimliga proportioner så är allt mestadels bra.

Snart är tisdagen slut, och vi ska bara sova en natt så är onsdagen här. Ljuvligt. Sedan rasslar veckan på.
N står ute med sin skrotbil o grejjar, jag kan inte för mitt liv förstå vad det är som är så roligt med det.

Missade ensam mamma söker igår, måste kolla på TV3play senare. Vill ju inte missa nåt.
Jag håller ju min lilla tumme för Johan o Hannah

♥ 

Nu skulle det inte förvåna mig om det var han som fick åka hem igår, BARA FÖR DET! Haha

Nehepp, nu var det läxdags för lilla L.

Puss!
♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar