lördag 17 september 2011

Lördagslyx

God morgon!

Hoppas alla sovit gott :)
Sitter i bilen nere på IP, det är återigen dags för match för L.
Dricker lite latte och kisar mot solen. Det är ett UNDERBART väder ute.

Dagen till ära så har jag klätt mig i jeansshorts. Visserligen med tights under (vill inte avlida) och hoppas jag kommer klara mg med dt. Annars är det ju rätt nära att åka hem o svida om.
Men det hoppas jag att jag slipper ;)

L o M var på disco igår, på fritidsgården. Så stora dom börjar bli ;) L berättade att det hade hängt en massa jobbiga tjejer i hans kläder i stort sett hela kvällen så när jag kom en timme innan det slutade så tyckte han enbart att det var skönt!
Jag var redo för sängen redan vid 21 så jag slocknade nästan direkt när vi kom hem vid 22.

Så idag har jag en L-dag. W åkte m N till Nyköping för o kolla folkrace. Så vi får se vad jag och storbus hittar på sen.

Hoppas alla får en fin dag! Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar