tisdag 27 september 2011

Pest o pina!

Hejsan hoppsan!

Tisdag idag. Faktiskt en helt okej tisdag...för att vara just TISDAG ;)
Nåja, ska väl inte rosa den sådär väldans mycket mer, för det är en rätt ledsam tisdag egentligen.

Saker som står utom min kontroll som rasar samman och bryts itu. Gör mig väldigt ledsen. Förstås.
Allra helst när det drabbar mina närmsta o allra käraste :'(
Jag kan bara finnas där, torka tårar, krama om och försöka uppmuntra.
Fy så jobbigt. Stackars älskade ♥

Idag är L o hans klass o kikar på Gripsholms slott. Han var väldigt entusiastisk i morse, ville ta med sig kamera o sådär. Dessvärre hittar jag inte vår kamera, eller dess laddare heller för den delen, så det fick vi hoppa över. Men nätet kryllar väl av bilder på det slottet antar jag ;)


Fantastiskt vackert! Tänk om det var vitt ♥


Ikväll har vi inget inplanerat, grymt skönt. Bara få vara hemma och ta det lite lugnt.
Tanken var den i morse att jag skulle ta en långmorgon hemma och pyssla lite och komma till jobbet framåt åttasnåret. Men så fick jag sms av A att han fortfarande var sjuk, då var det bara att ändra planerna och komma till jobbet till 7 iallafall. Well, well...det är ju tur att man inte behöver slita ihjäl sig på mornarna.

*muttrar*
GUD vad svårt det måste vara för en del (lååååångt ifrån alla) patienter att vara trevliga. Det måste ta emot bara dem sätter sin fot innanför våra dörrar. Stackars satar lixom. Ett leende lixom? Vad kostar det? Svider det och gör ont?
Äh, surpuppor! Gå o va griniga ni, måste vara jätteskoj!

Nehepp, nu börjar det dra ihop sig för mig att avsluta detta för att gå in till bassängen.
H ska leda pass, då måste jag gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar