måndag 26 september 2011

Hjärnspöken!


God kväll mina fina vänner :) (och eventuella andra ;))

Härlig dag börjar nå sitt slut.
Sitter med en latte i soffan och kikar lite slött på Svenska Hollywoodfruar.
Dem får mig att le, lite sådär fånigt, faktiskt.

Ikväll går tankarna, dem som är av det seriösare slaget till en väldigt när o älskad vän som har det allt annat än enkelt och roligt just nu. Önskar jag kunde avlasta hennes vardag på nåt sätt. Hjälpa henne igenom detta. Men det är svårt, allt jag kan göra är att sitta bredvid och lyssna när än hon känner för att lätta sitt hjärta.

Kvällen har varit väldigt lugn. L har varit på sin fotbollsträning. (note to self, på onsdag börjar dem 1730!) och jag W har läst läsläxan och lagat middag. Gjorde panerad torsk med potatis och spenat. Mumsigt! Var jättelängesen jag käkade spenat, men nu var det dags!


Har lite små hjärnspöken som stör mig, vet inte hur jag ska sudda bort dem, det är möjligt att det inte går. Men jag måste antingen lära mig att leva med dem och hantera dem på bästa vis eller ge efter för dem och låta dem härska.
Jag är osäker just nu vad det är jag vill.
Jag får fundera lite, under tiden tar dem mer o mer plats.

Suck!

I morgon är det tack och lov en ny dag, då tar hon nya tag. Heja Milla :D



Hur TÖNTIG kan man se ut? HAHAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar