tisdag 6 september 2011

Plötsligt var det eftermiddag..

Hej på er.

Så fort dagen gick idag då! Det sa bara tjoff så var jag hemma igen.
Härligt med såna dagar. Även om det långt ifrån varit en bra dag i alla avseenden.
Morgonen var som den var. Kaotisk. Enough said!
Jobbet flöt på rätt så bra, bara det att jag kom en timme för sent och gick hem en timme för tidigt.

Idag började iallafall vår nya stjärna A!
Skoj, skoj. 
Min huvudvärk har dock satt stopp på väldigt mycket under dagen. Så jag kan ju föreställa mig att jag kanske inte var den allra roligaste kollegan idag.
Klagade jag inte på ond mage så var det huvudet. Mellan det så frös jag och svettades om vartannat.

Efter jobbet så åkte jag på möte med skolan.
Ett jobbigt sådant, faktiskt. Människorna man sitter och pratar med är underbara. Bara samtalsämnet som skulle kunna få vara annorlunda ur vissa vinklar.

När jag kom hem så var N ute med W o K och körde cross. Det är roligt för dem.
L är ute med lite kompisar. Roligt för honom oxå.
Själv har jag just petat i mig lite mat, halvdant osugen på allt vad mat heter.
Desto mer sugen på en latte. Önskar så väldans att jag kunde känna lite smaker. Inte ens nu när jag VRÄKTE på ketchup på maten så var det nån reaktion från dem små på tungan. 


Önskar jag hade nån att ta en fika med just nu, jag har så mycket inom mig jag vill prata om.
Men jag antar att det är i såna här situationer som man ska vara glad att man håller sig tyst...:S


Kvällen som kommer smygandes ska jag spendera i soffan tror jag. Bara vara för mig själv...så länge jag nu får det innan huset invaderas av killar i olika storlekar o åldrar.


Hoppas alla får en trevlig kväll!

♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar