onsdag 7 september 2011

Så mycket bättre...


Dagen blev så mycket bättre än jag nånsin kunnat ana.
Bara en sån sak som att regnet blev till solsken säger väl allt :)

Jag och H var nere på stan och fixade lite på lunchen, och det blev så jävla bra!
Vi är skitnöjda med våran insats, så bra...bättre än bäst!
Lunchen tog vi med oss från Sultans. Varsin tacopaj med vitlökssås. Succé!

Sedan åkte jag en snabbfika hos bästa B, hon gjorde en latte t mig, med bravur! Kanoners! :)
Svepte den rätt snabbt, så snabbt det gick mellan J-goset och bästispratet. ;)
Fort iväg till utbildningen, satt där i ett par timmar och tiden gick jättefort.
Det var så mycket nyttiga tips. Jag blev helt överväldigad.
Sen hem snabbt, kom precis lagom till W's fotbollslags föräldramöte, ett möte som enligt mig var HELT onödigt att stressa hem till..:S
Det var inte mycket intressant, dem sökte en ny tränare bland föräldrarna och jag anser mig mer stjälpa än hjälpa barnen på plan så jag höll tyst. Det var andra som var intresserade, som tur var.

Sedan åkte vi hem, W käkade lite och jag tvättade.
Läste lite om vad jag lärt mig under eftermiddagen och det var lätt att ta in, nu ska det bara omvandlas i praktiken..Yikes!

Sedan har jag legat nere jämte W som har så svårt att somna nu för tiden. Det lixom kryper i hela honom och han har så mycket tankar innan han sover. Nästan så han är rädd för att somna på nåt vis. Vill inte på något vis slappna av och blunda. Men så fort han bara gör det så går det på ett kick så hör man att han somnar, andetagen blir sådär härligt suckiga ;)

Nu har jag lite ensamtid, L sitter nere i soffan med K o N och tittar på Bonde söker fru. Jätteintressant tror jag..haha.
Nä jag väljer nog hellre att sitta för mig själv och skriva ;)
Tänkte dessutom ta o beställa lite grejs till kidsen.
Allt kan jag ju inte vänta med till jag kommer till Ullared i mitten av oktober.

Så jag ska ta o kolla runt lite nu om jag kanske kan göra några fynd, eller rättare sagt hitta något överhuvudtaget som passar kidsen i smaken ;)
Kräsna.nu.

Hoppas ni har en underbar kväll. Många kramar till er
♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar