torsdag 22 september 2011

Skuldkänslor.nu





God morgon!



Idag var det sådär mörkt och tråkigt igen när jag skulle åka till jobbet. Tycker det är så jobbigt att komma igång på morgonen när det är sådär. :/

Jag är en person som behöver att solen kittlar mina ögonlock för att kunna vakna och då en sån där "bra morgon".

Det var faktiskt en bra morgon hemma, efter att jag hade kommit upp. Det var inga problem med kidsen och allt flöt på fint.

Jag kom iväg skapligt oxå! *jubel*



Jaha, torsdag idag ja. Det var egentligen tänkt att jag skulle ha gått på fest med jobbet ikväll. Men så krockade det med föräldramötet. Typiskt! Någon måste ju vara hemma med barnen.

Och denna gången ville N "gärna" gå på föräldramötet, antar att det blir den som skriker högst som vinner mest i dem flesta fall ^^. Så han kan ju gå då!

Jaja, skitsamma. Jag MÅSTE inte gå jämt, jag får läsa på efteråt vad som sagts.

Men det är lite jobbigt för kontrollbehovet att släppa det till nån annan :O

Sen är ju inte N med för L's räkning utan för K's. Det känns illa. Men men....släpp kontrollen Milla!
Det är många som inte kan gå på ALLA föräldramöten (jag har hittills inte missat ett enda). Men jag är lite rädd för att bli uttittad och att det ska bli "Ahaaa, där är HON...den där mamman som ALDRIG går på dem livsviktiga föräldramötena!!" när man träffar andra mammor/pappor på skolgården.



Sedan berättade N att hans jobb skulle ha årets fest på samma dag som jag åker till Ullared. Det hade inte spelat någon roll om jag visste att någon annan kunde ta hand om barnen. Men så är det ju inte. Det blir ju N som får göra det.
Men det var lite tråkigt och jag sitter med en klump i bröstet av ångest för att JAG sätter honom i den situationen på grund av barnen. *suck*

Men vår resa har varit bestämd sedan i juli...och detta om festen kom igår.

Så N verkade inte ha några större problem med det, men jag ska försöka stuva om så barnen kan vara hos någon annan den natten. Så om någon inte har något emot att ha dem 14/10-15/10 får ni jättegärna höra av er ;)



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar