torsdag 1 september 2011

Vilken natt...:S

God(?) morgon!

Vill inte påstå att min natt var nätternas natt. Inte ur ett positivt perspektiv iallafall.
Detta gör att jag är RÄTT så trött just nu.
Sitter ändå på jobbet, efter mycket om och men hemma i morse.
Barnen satte sig på tvären nästan direkt och jag ledsnade i samma takt.
Men lyckades på nåt KONSTIGT sätt ändå vända morgonen hemma till något bra.
Barnen var glada och jag var, nöjd.
Att det skulle bli såhär hade jag kunnat räkna ut efter att inte ha sovit mer än kanske två timmar i natt.

Sitter och halvsveper min tokheta latte som H kom med.
Sockerkickade igång dagen med H's Oreo cookie cheesecake. FANTASTISKT GOD!
Tror minsann jag ska baka en sån inom snar framtid.
Missade ju H's sminkparty igår, på grund av att barnen hamnade i slagsmål på skolgården. *suck*
Man blir så trött på det där..varför SKA man slåss, bråka o tjafsa? L brukar normalt inte vara en som bråkar med andra. Det är värre med W..
Denna gången var det så att W och en annan kille började bråka och L skulle gå mellan och fick en sten i bröstet. Han blev jätterädd och greps av panik. Då hade han flippat ur och börjat jaga efter killen som kastade stenen...förstås.
Så jag stannade hemma med honom, han var så rädd att hans hjärta hade gått sönder av den där stenen.
Lilla gubben, det är inte ömtåligt :S

Nu har Blogger ändrat utseendet på instrumentpanelen, och jag måste säga att jag gillar't!
Det är faktiskt mycket mer användarvänligt än vad det var innan.
Undra om det funkar lika bra från mobilen oxå? Ska testa sedan. :)

Ha en finfin dag.
♥♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar