måndag 10 oktober 2011

Go kväll!


God kväll!

Sitter här i min ensamhet.
Barnen stack ut en snabbis för att hinna lira lite boll innan det är sängdags.
N skickade just mess om att han var klar hos tatueraren. Det tog då en himla tid!
Men de e klart, ska man behöva sitta o vänta mer än en timme för att få sätta igång så kan det ju ta sin lilla tid, förstås.

Har nyss ätit mat, det blev korv stroganoff med superskruvar :) Riktigt gott, det var längesen.

Det är kallt i huset...brr..
Tror N får justera lite, så man slipper sitta o huttra.

Den där yogan, när ska jag göra den? Haha, herregud, jag är PROPPMÄTT! Kan jag ens röra mig i någon riktning? Tror knappt det.
Men det kanske inte är hela världen om jag inte gör det idag, eller ja..det är flera timmar kvar på dagen.
Kanske hinner senare?
Visar sig.

Nehepp...
Måste göra lite te...här kan jag inte sitta o frysa fast.
Ska ju snart till Ullared, kan inte vara sjuk då. Hahah.

Ha en fin kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar