tisdag 11 oktober 2011

Tisdag...gäääsp!

Hello!!

Precis tillbakakommen efter lunchen.
Käkade först matlåda sedan åkte jag och H och fikade lite med B o J.
Så nu e jag sådär hopplöst proppmätt, igen.
Vet inte riktigt vad det beror på, men det måste vara att jag

1. äter för stora portioner
2. äter för fort3. äter för sällan
4.  1, 2 och 3 tillsammans.
Jag tror på nummer 4.
Igårkväll började äntligen serien som jag väntat ett tag på nu, ""Den som dräper"
Den var riktigt läskig. Mådde faktiskt riktigt illa till slut.
Jag är extremt känslig emot såna där filmer där folk begravs levande.




Usch, pratar om nåt annat...
som ill exempel att det BARA är...
3
dagar kvar tills vi åker till Ullared!

Och fortfarande har dt inte blivit någon lista. SKANDAL!
Men borde VERKLIGEN börja fundera på en nu..det lär ju bli kalabalik i min hjärna annars när jag kommer in i varuhuset. Nej, lista är bra...STRUKTUR!

Pratade just med N i telefon. Tråkigheter i skolan, igen. Att det aldrig bara kan ta slut.
Är det inte det ena så kan man ge sig fan på att det är det andra.
 Riktigt tråkigt och frustrerande. :(

Nej, ska nog ta o tänka på något roligare, nya tapeter till hallen kanske ;)
Måste sätta fart med huset. Få lite fason och sådär.
Det har varit lite mycket prioriteringar på andra saker dem sista månaderna.
NU FÅR DET LOV ATT SKE!

Ha en fin tisdag kära människor :)
♥♥




 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar