fredag 7 oktober 2011

Grattis svärmor!


Hej på er!

Härligt med fredag idag :D
Håller till inne i bassängen så man sitter inte så mycket vid datorn.

Men ett litet snabbt inlägg borde jag hinna med innan det är dags att åka hemåt.

Har en relativt lugn helg framför oss. Lugnet innan stormen nästa helg då ALLT sker.
Hoppas på att vi kan njuta av lugnet nu oxå då, att det inte prompt MÅSTE hända något.
Ikväll ska vi till rara svärmor och fira henne. Hon fyller ju år dagen till ära.
Vet inte vad N har hittat på till henne. Spännande!

Grattis fina underbara svärmor ♥

Sedan är det ju det där förbannade RallySM:et oxå. Det känns ju kanske inte så prioriterat att besöka, mer än för att se hur liten man är bredvid Magnus Samuelsson. Hah.
Så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. N lär väl hålla på med sina bilar och jag med mina barn.
Det är så roligt allt jämt.

Nehepp, klockan drar iväg. Om 10 minuter så är jag outta here!
Yey!

Trevlig fredag fina ni ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar