tisdag 4 oktober 2011

Tisdagsmorgon




God morgon!

Har nyss kommit tillbaka till jobbet efter att ha startat dagen med att fräscha upp våra S-HLR-färdigheter.
Första gången vi körde med A, skoj!
Så nu är jag kung på att göra kompressioner och inblåsningar.
Defibrillera är oxå min grej, yeey! Haha!
Men den där dockan "Viktor" som har satt köttbullen i halsen, han är ju bara äcklig och kan i min mening bara dö lika gärna för han är gräsligt ful o skulle kunna skrämma livet ur vem som helst.


Sitter med min latte och njuter av tisdagen, en tisdag som jag hoppas ska bli fin.
Fikan igår blev jättemysig, S är så rar och lilla L med förstås.
Fick lättat hjärtat rejält och kunde åka därifrån riktigt nöjd och lättad :) Så jäkla nice...

Fick just se att jag har ett möte med SSK i eftermiddag kl 15. Fan oxå! Ingen bra tid alls. Det funkar faktiskt nästan INTE alls för mig :(
Får nog ringa o ändra den.
Denna jäkla stress jämt, och hur jävla skoj är det att åka till jobbet, sen åka hem hämta barn, tillbaka till stan, sen hem igen. GAAAH!
Hatar att bo i Vingåker av just den anledningen. Det är så förbannat långt! Och allt finns inne i Katrineholm jämt. Inget finns i Vingåker så man kan lösa det smidigt där. Nej, neeej!
Men nu har jag iallafall löst det på jobbet så jag kan komma iväg. Hur som helst så behöver vi ju ändå komma dit o ta lite prover. Det är lika bra att få det gjort snart nog.
SKÖNT!

Sitter o lyssnar på nya favoritlåten "Someone like you" med Adele ♥
Älskar den verkligen.

Nu till dagens i-landsproblem:
 Latten börjar bli kall...:S

Ha det jättefint så länge ♥♥








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar