onsdag 5 oktober 2011

Pirrigt...


God morgon underbara!

Onsdag idag!! :D Yeeeey!
Shit va veckan tickar på, full fart non-stop!
Det är bara att hänga på, ingen idé att försöka hejda det rusande tåget.
Just nu är det rätt så behagligt oxå, då är det bara att sitta o njuta av färden,
vägen till målet känns lite kortare då.

Mötet med M igår gick jättebra, det var så roligt att hon märkte sådan skillnad.
Jag och nästan alla andra gör det ju oxå.
Men vi ska testa en ny nivå till. För att se om det kanske håller i sig lite längre.
Lillemans ämnesomsättning sätter liiite för snabb sprutt på det ^^. Haha.

Sedan som liten guldstjärna fick han köpa bullar till hela familjen :)
Dem avnjöts senare på kvällen varma med iskall mjölk. Det var ingen som klagade.
Det lustiga var att W själv inte åt sin bulle :S Märkligt, han som var mest sugen själv.
Fast iofs, när han hade kastat i sig maten och kvällsmaten så var han nog allt annat än hungrig.
Han VRÄKTE i sig potatis, stekt fläsk o löksås. Shit vad han åt! Riktigt roligt att se :D
Han som dessutom HATAR fläskkött och lök kan man i hans mening dö en snabb död av.
Så jag blev väldigt positivt överraskad.
Sedan att såsen var gjord på fetaste grädde känns ännu bättre :D
Men bara 20 minuter efter middagen var han hungrig igen. Då åt han två knäckemackor, yoggi o müsli!
Fattar inte vad som händer :)

Sedan hade jag och N lite mysigt på kvällen, han gjorde nån speciallatte med choklad och sedan låg vi i soffan och kikade på House. Orkade inte se slutet, jag var lite trött o tagen efter dagens farande fram o tillbaka.
Somnade nästan på stört när jag la mig i sängen ;) Aptrött!

Och nu ringde lilla pappa.
Min sockersöta farmor fyller 95 år om ett par veckor och han vill att vi ska åka med ner.
Det skulle verkligen vara roligt att träffa henne ♥ Var så längesen nu.
Så jag ska kolla med familjen vad dem säger. Vet ju att barnen verkligen skulle vilja träffa henne oxå.
 Men jag vet inte om hon orkar det.
Fast, ja...det är ju kanske sista chansen dem har att träffa henne med ju, hon är ju ändå 95!
För några år sen såg jag henne i tidningen...

Då hade hon ÄNTLIGEN efter 92 år blivit krönt till Lucia ♥

Jag har lite svårt att koncentrera mig..om bara typ 30 minuter ska jag ta min lilla bil och åka till besiktningen, shit o pannkaka alltså. Har ingen aning om hur det kommer att gå. Förhoppningsvis lika bra som sist. Då var det blankt papper. Men jag vågar inte tro att jag har lika dan tur denna gången. Skulle nämligen inte förvåna mig om det är så att nån liten lampa har slocknat eller så, lagom till att man svänger in på Bilprovningens marker. Det händer ju lite titt som tätt.
Tror faktiskt att jag ska försöka sälja min lilla pärla efter detta.
Vi har hållt ihop i vått o torrt nu sedan 08 och jag är ju lite ombytlig.
Såhär länge har jag nog aldrig haft en o samma bil förut. Haha!
Men det kostar ju lite. Och det är svårt att prioritera det just nu..:S

Äh, ska inte grubbla så mycket på det med bilen. Det löser sig, det gör det alltid.
Kanske inte ska säga att jag ska sälja den, då lär det hittas både ett o tre, sju fel på den.
N kollade ändå igenom det igår, och han trodde inte han kunde hitta något som skulle kunna ge 2:or.

Usch va nervöst. Hatar sånt här killgöra.

Puss ♥







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar