måndag 21 november 2011

Sweet monday!


God morgon fina :)

Härligt med måndag, jag bara njuter av tillvaron :D
Hade en bra morgon hemma med kidsen, det gör mycket.

Igårkväll när jag kom hem så nästan stupade jag.
Åkte först och handlade lite kvällsfika eftersom jag visste jag skulle få kvällsgäster. B o barn.
Pillrade i mig en Panodil och sedan satte jag fart och gjorde ordning lite mackor m pålägg och varm o'boy till kidsen. Dem blev ju ett par stycken, närmare bestämt 5 st :) Fullt hus. I love it!
Så vi fikade länge o väl och pratade som vi brukar.
Det är inte alltid så roliga samtalsämnen, tyvärr. Men det hör till! Det är väl det vänner är till för oxå. Att lyssna i såväl med- som motvind. :)

Denna veckan som kommer är lite annorlunda. Jag har ingen kurs på onsdag eftermiddag, det känns jättekonstigt. Tomt på nåt vis. Vill ju gå dit o träffa tjejjerna. Men vi får väl ses på annat sätt, funkar ju det oxå :) Verkligen underbara människor!
Men i övrigt så är den sig nog rätt så lik dem flesta andra. Det är lite träningar, lite möten och sedan en hel massa jobb. Förstås.
Som jag gillar't!

I morgon ska N på anställningsintervju för nytt jobb, i VINGÅKER! Förstå så skönt om han slapp sitta och åka så längt varenda eviga dag. Det är ju tufft för honom med resorna.:(
Jag är inte det minsta orolig för den där intervjun, när N ringde och sa att han sett annonsen och var intresserad så hade gubben sagt "Ja, jag tänkte på dig när jag satte in annonsen"..så det där lär ju bara vara för honom att tacka ja och börja på en gång. :D Gött mos!
Sedan att han kanske blir av med sin milersättning och lite annat kvittar ju egentligen. Det skulle troligen betyda att vi bara behöver ha en enda bil i fortsättningen :)
Bara det att man får ha honom hemma 40 timmar mer i månaden känns GRYMT fint! Mycket värt.

♥♥♥

Nu frukost!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar