tisdag 1 november 2011

Tisdag!


Hej hej!

Slänger in ett litet inlägg innan det är dags för veckans APT.
Har haft sovmorgon idag, började jobba kl 8.30.
Tokskönt, men lite stressande...jag visste lixom inte vad jag skulle göra?

Men igår kväll vart det ju förstås inget bloggande så jag drar det lite kort.
Vi hann med lite av varje efter jobbet.Vi åkte och köpte en bättre begagnad bokhylla som jag ska måla om o fixa lite med, vi åkte och handlade- jag lagade mat och min N tapetserade i hallen.
Det blir så himla bra, bilderna som jag hade lagt in är tagna när det är mörkt, och in blixt strulade lite så det blev skitdåliga bilder :(
Men det kvittar, det verkliga resultatet är det viktiga :)

Sedan kikade vi på fjärde avsnittet av "den som dräper", shit d är så bra!

Men nu..nu e det möte. På återseende senare, jag LOVAR! :D

♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar