onsdag 2 november 2011

Yeeeeah!


Det är en underbar dag!
Jag är genomlycklig och det bara bubblar i hela kroppen :)
Tänk att JAG kan känna såhär :D

Idag är det onsdag, och min minsting kommer hem igen.
L stannar nog hos pappa veckan ut. Han trivs bra där, där kan han vara med sina gamla kompisar om dagarna och får lite kvalitetstid med pappan sin.
Men W saknar mamma ;) och mamma saknar honom. Ja jag saknar förstås bägge, men ska inte sticka under stol med att det är LUGNARE och mer lätthanterligt med bara en hemma.
K ska väl till sin mormor ikväll tror jag så det blir bara W hemma. MYSIGT!

Var nere o mätte lite igår för att se om det skulle vara praktiskt möjligt att ha en liten arbetsplats därnere.
Och jodå, det skulle nog faktiskt kunna bli RIKTIGT bra.
Pratade inte med N om det igår, tänkte överraska honom med det en annan dag :D
För jag vet av erfarenhet att om jag  säger åt honom nu så kommer jag att få hejda honom så han inte börjar på nåt nytt innan han slutfört det andra.
Igår var det bara tapeter som gällde och hela nedervåningn är klar nu, nu ska vi ta "lilla" trappan och det lär kunna bli lite problematiskt när N inte mäter 4.27 över havet..haha.
Men han snackade om att bygga ställning i trappan, och jag stod mest och ruskade på huvudet...ställning i trappan?, "ja, med lite brädor här o där.." Eh, jag vill inte veta!!, bara fixa det"

Ikväll/eftermiddag skulle jag behöva slipa av den där bokhyllan så jag kanske kan måla den i helgen.
Det är inte så mycket att slipa, men det kommer ju att ta tid ändå. Har en förmåga att "övergöra" saker. :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar