torsdag 22 december 2011

2 days!


Ja, sedärja!

Då var det bara två dagar kvar till självaste julafton.
Jag inser att jag har en bit kvar på julklappsbiten. Det är en del klappar till som ska inhandlas.
Men får väl se om jag kanske kan ta det ikväll. Om jag och N kanske skulle kunna åka iväg och shoppa lite.
Förhoppningsvis blir vi helt barnfria ikväll, om D tar L oxå så kan vi komma iväg.
Men det blir säkert bara jag iallafall. N skulle sälja nån bil till nån snubbe. :S
(Ovanligt va? :) )

Fast å andra sidan är det väl lika så bra. Det är ju en del klappar till honom som ska köpas oxå :)
Tror inte att han läser min blogg så jag skulle säkert kunna spåna fritt här om vad jag skulle kunna ge honom, men vågar inte ta några risker.
Han är så hemskt nyfiken ändåså.

Idag har jag L med mig till jobbet. Hade helt missat att skriva i fritidstider för tors-fre?! Fattar inte riktigt hur det kan ha gått till?...Alla andra dagar är ju ifyllda!?
W är ju hemma hos sin pappa och genomlider sina vattkoppor. Stackarn!
Hoppas det inte blir värre för honom än det redan är, han hade tydligen fått ett par stycken som var väldigt jobbiga. :(

Nu ska jag ta med mig sonen in till bassängen och käka lite frukost.
Det är ju bara vi här idag. H är hemma och A likaså.
Hoho, det är ensamt här idag. Tur jag har söta B ♥

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar