fredag 23 december 2011

O vad det knackar hårt på dörren....

Pust, frust, stånk och stöööööön!

Shit, det är så himla mycket nu alltså..:)
Massor av saker som ska ordnas med. Pyssel och shopping så det förslår.

Pratade med morfar och M förut.
Dem kan ju av självklara anledningar inte komma och fira jul med oss :(
Så jag ska åka och köpa deras julklapp till barnen. Kommer och bli kanonpoppis!

Sedan måste jag shoppa klart till  N och barnen med förstås.
Dessutom ska det inhandlas en massa julmat, det väntar vi till sista dagen med ;)
Synd att det ska ligga och bli ofräscht :P

Igår kväll fick jag och N ett ryck och åkte till Örebro för att se om vi kunde inhandla fler paket.
Det kunde vi :)
Dessutom fick jag köpt min juloutfit, hoppas nu verkligen att jag kan få användning av den oxå att jag inte måste sitta hemma med sjuk liten W :( Kul o klä upp sig för att bara sitta hemma...
Vill inte! :( Tror barnen helst vill vara med sin pappa, iaf om man ska tro vad andra säger.
Självklart måste jag ha dem hemma lite så jag kan få ge dem sina julklappar.
K kommer att vara med oss första stunden på julfirandet och sedan ska ha till sin mamma.

Blä! Det är så mycket, för mycket.
Jag behöver sätta fart. Mycket fart.
Heja Milla!
                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar