onsdag 7 december 2011

Gött med onsdag!

Lite mer snö hade dalat inatt och det var vitt på vägen när jag åkte till jobbet.
Det beydde att folk intog krypläge i sina bilar, suck!
Hopplöst. Det var ju inte ens direkt halt...?
Well, well..kom ju till jobbet lugnt och stilla till slut iallafall. Lite småirriterande,
allra helst när jag är som jag är - att jag HATAR att vara sen.

Idag har L simtävling i skolan :) Han var supertaggad! Vinnarskallen no 1 :)

Heja, heja!

Måste åka tidigare från jobbet idag med, mer flex som går åt.
W ska till tandläkaren vid 12.15.
Åh, hatar att gå till tandläkaren med barnen, gillar inte när dem rotar omkring och håller på. Fy!
Nej, jag är inte rädd eller nåt sånt, känns bara obehagligt att sitta bredvid.
Mig kan dem göra vad dem vill på, det kvittar. Men mina barn, no no!

Så det blir en tidig hemgång idag oxå alltså, tänkte försöka att slänga ihop lite lussebullar som L ska ha ed sig till skolan på fredag eftersom att det då är nåt fredagsfun som han och hans två kompisar H och M ska hålla i. Då ska dem idag baka chokladbollar hos H och så gör jag lite lussebullar?!
Måste väl räcka hoppas jag. Jorå!
Vore ju väldigt passande att ha med sig nybakta lussebullar ikväll när det dessutom är luciafirande för W i skolan. Han är så peppad, han ska läsa en liten vers.
Vi har tränat lite på den...och det verkar som att den sitter :) Duktiga älsklingen.



Blir lite stressigt eftersom L har sin träning mellan 16-18, så jag får väl be N lite snällt att han kör och hämtar L så han kan vara med o kika lite oxå. Vet inte om D tänker komma o kolla?
Skickade mess till honom igår iallafall, men har inte fått nåt svar?
Hoppas att han kommer :) Vet att W skulle bli så glad då.

Igår fick L göra sin matteläxa helt själv. Woaw.
Bra Milla att du inte lägger dig i och ska peta i allting ;)

Hoj hoj, fullt upp idag.
Jobbar bara några timmar till :) Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar