tisdag 6 december 2011

Så kom kylan.


Yes, igår kom äntligen det sista julpyntet som jag hade beställt på nätet.
Det blev så rart så rart :)

Men oh så svårt det är att låta bli att beställa mer o mer o mer.
Det är ju så himla enkelt, och i vissa fall även BILLIGT :)

Men ska hejda mig nu, får köpa mer till nästa år istället.
Jag längtar redan. Köpmani, ne..tror ni? :D

Idag började en ny kollega hos oss i bassängen. G.
Riktigt skön person, tror det kan komma att bli hur bra som helst i vår när nu A och H tänker svika mig för att umgås med sina barn/bebisar :)
Naaw, jag kan förstå det förstås!
Jag kanske skulle kunna tänkas vara lite avis...bebisar är underbara
 (ibland känner jag att jag skulle gärna vilja ha en liten till ;))
Men så hejdar jag mig i nästa andetag och är så himlastormande lycklig att jag bara har mina två stjärnor ♥♥

Har suttit på möte hela eftermiddagen, typ. DRG och KVÅ, shit så spännande. Ni anar inte :)
Mest ett nödvändigt ont känns det som.
Blir väl så att man "måste" gå när man är receptionsansvarig.
 Man ska ju lixom kunna allt på nåt märkligt vis och vänster.

Nu slutar jag iallafall snart. Skönt.
Tisdagar är aldrig särskilt underhållande.
Ska förlusta mig ner på stan och inhandla lite tomtekläder åt minsta sonen som ska vara tomte i morgon kväll.

Wiihooo...lite shopping är ju aldrig fel! (sen att mina pengar är slut, känns mindre viktigt! Haha)

Ha den bästa tisdagskvällen ever ♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar