måndag 30 januari 2012

Jo jag vet...det blir såhär ibland.

Hoppsan!

Det har visst dragit iväg lite på blogglösheten.
Men har jag inte så mycket att säga så lärde min mamma mig att vara tyst ;)

Det har varit en rätt så lugn vecka (förra veckan) kanske mycket därför som jag inte skrivit så mycket?
Har inte ens läst andras bloggar heller för den delen.

I helgen som gick så kom mina hjärnspöken igång igen, och jag led nog mest själv av det.
Fattar inte att det ska vara så svårt att bara sluta gå omkring och oroa sig och leva i framtidens misär istället för att njuta här och nu och se sen vad som faktiskt händer och ta tag i dem problemen då..:S
Fast jag tror inte att mina hjärnspöken kommer från ingenstans..så min oro är säkert inte helt obefogad :(
Skitsamma, det får bli som det blir.
Vi klarar oss alla gånger ;)

Har precis fått hälsa på H's lilla nytillskott "M", hon är helt underbart söt!!
Värsta lilla plutmunnen och mängder med kolsvart hår. Mon-chi-chi!
Tråkigt att man jobbar i receptionen i eftermiddag så man inte kunde få prata i lugn och ro utan en massa folk som bara kom och skulle anmäla sig osv.
Ville bara vända datorn mot dem och låta dem registrera sig själva, hur svårt kan det va? :)

Idag var jag och W på möte några trappor upp här i huset, och allt så jättebra ut. Han hade ÄNTLIGEN gått upp nästan ett heelt kilo sedan i december. Denna ständiga kamp om att få honom att ÄTA!
Nu är det bara att fortsätta truga i honom allt fett man kan komma över. :)
Vet att N kört några glas mjölk till maten med 50/50 vispgrädde/mjölk. Göttigt :P
Konstigt att en annans vikt bara skenar i tågets hastighet :(
Men jag hoppas på att jag kan få komma igång och träna lite nu när det öppnar ett nytt gym i Vingåker.
Skulle vara så skönt att få börja shape:a till kroppen lite. Att bli en tjockis på gamla dar är inget jag har lust med. No no!

Hade möte m jobbet idag, igen. Om våren.
Det känns ju inte så jätterosa kan jag säga. Snarare kolsvart. Tråkigt faktiskt!
Och att vissa blir så ledsna och uppröra av det är inte heller skoj.
Nåväl, jag hoppas att vi löser det, vi har löst det förut då kirrar vi det igen.
SJÄLVKLART!

Äh, tappade lite lust nu igen.
Behöver nog nåt roligt.
Ska kolla lite annat. Hus o inredning och sånt.
Förresten, är vi sjuka i huvudet som redan kollar efter annat hus?
Skulle tro det med...
Hahahahahahahahahha!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar