tisdag 17 januari 2012

Tisdag hela dagen.


God morgon!

Så var det tisdag plötsligt.
Fick gå hem tidigare igår, L mådde inget vidare så jag åkte hem runt lunch.
Fick hem barnen direkt när min bil åkte upp på uppfarten.

Sedan hade vi bara en lugn hemma eftermiddag. Lagade korv stroganoff till middag.
N's bror fyllde år igår så N var där och käkade lite tårta :)
Jag var hemma med mina små gangsters :)

Kikade på mammor och minimodeller igår. Blev inte det minsta förvånad när jag fick se den lilla tjejen som störtade ut under den lilla castingen som dem hade.
Jag undrade bara varför det inte var några små killar och deras mammor/pappor med?
Är det bara småtjejer som vill bli modeller? Tror väl inte det...^^



Nåväl ska följa det för att det inte finns så mycket annat att titta på under måndagskvällarna.
Sedan är det lite roligt med allt sånt här som ska förolämpa människor, som vill göra bort sig offentligt i jakten på kändisskap. Puuh, att dem orkar.

Fick hjärtat i halsgropen i morse när jag läste tidningen.
Det hade varit en  trafikolycka mellan Vingåker och Högsjö igår vid 4-tiden.
Tänkte direkt på min fina M som hade varit i stan på eftermiddagen, och jag visste att dem troligen skulle åka hemåt igen vid den tiden.
Skickade toksnabbt ett sms till M och frågade henne om allt var bra med henne och maken.
Fick inget svar...förrän efter 40 minuter!!! Herregud, jag hann tänka alla jobbiga tankar..
Stackars min lilla hjärna. Haha. Jäkla M till att hålla på SMS:et så länge ;)
Är iallafall överjäkligt lycklig att dem är okej ♥

Missade förresten att det var Tulpanens dag för några dagar sedan närmare bestämt den 15/1.
Dessa underbara små skapelser!!


Nu e dt möte....dessutom är jag utsatt för ett ADHD utbrott av en kollega så jag måste avsluta detta snarast!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar