onsdag 8 februari 2012

Onsdag och jag vill ha GODIS!


Gud alltså!

Jag har ju då på nåt sätt börjat nåt "nytt liv" här förra måndagen.
Jag dricker alltså inte latte längre, och jag äter inget godis eller snacks!

Vi får se hur detta kommer att gå, för just nu så känner jag ett sånt satans sug efter just lakrits,
min stora passion i livet.
Men har det gått bra i snart två veckor så är det ju superkorkat att börja igen.
Lite som att sluta röka tror jag, suget är ju chockartat stundtals. Men det gäller ju att man kan tänka på nåt annat när det blir som värst.
Hemma går det bra, på jobbet oxå.
Ikväll däremot när jag ska träffa söta S på Joans i Vingåker så känns det som att jag kommer kunna få ett bakslag, fika utan latte liksom?
Hallå hur ska det gå?

Hemma frågar ju söta N varje kväll "Latte?"
O det är lika jobbigt varje gång att säga nej..suck!
Bad honom att inte fråga mig mer. Han bara pustar o stönar och tycker jag är larvig.
Och det kanske jag är, men jag ska bara vara det ett tag tills jag kan vara nöjd med min kropp igen. På sistone har det gått utför rent viktmässigt. Jisses vad man lägger på sig lätt nuförtiden!

I helgen spenderade jag lördagen i Vidåkershallen. Det var Cityhallen Cup 2012.
Förmiddagen stod jag i kiosken, fy för fan vad kallt det var där inne, ingen värme alls. Vi stod där i våra täckjackor och vantar och bredde toastmackor och suktade över allt godiset. Åt inte en bit!

W's lag fick nog stryk i varje match tyvärr :( men dem fick ändå varsin medalj och det kändes som att det var huvudsaken :D



Det gick bättre för L's lag :)
Dem slutade tvåa i 00-turneringen :) ASBRA kämpat!
Finalen spelades mellan VIF 01 och VIF 00
En match som man redan innan visste hur det skulle sluta :S
Det var iallafall skoj att se dem krossa allt annat motstånd och ta sig till finalen i ett gruppspel med 00:or.

L var lagkapten :)

2:a i Cityhallen cup 2012

L med pokalen :) Stolt lagkapten som fick gå fram och hämta pokalen och lyfta den mot publiken och ta emot deras jubel :) Härlig känsla kan jag tänka mig! :D

På söndagen gjorde vi inte så mycket. Vi vilade mest upp oss efter lördagens cup.
På kvällen gick vi dock på bio :)




Tittade på En gång i Phuket. Den var jättebra.
L tyckte det var jätteskoj att den var just från Phuket och han sa att han kände igen vissa ställen.

Kul!

Sedan har den här veckan rasslat på  i full fart.
Jag vet inte om det egentligen har hänt så himla mycket :)

Nu e det snart dags för lunch, hungrig. Jorå...alltid!
Hoppas ni alla har en toppenonsdag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar