måndag 19 mars 2012

Måndag igen då!

God morgon!

Är på jobbet idag.
Tänkte att jag skulle testa iallafall. Det kan ju inte bli mer än katastrof.
Sitter och fryser, huvudet håller på att sprängas och jag vet inte vad jag gjorde för fem minuter sedan.
Det är helt blurry lixom. Haha.

Har nyss druckit lite te och försöker harkla mig så jag kan svara i telefon när det ringer.
Vill inte behöva sitta och kraxa till patienten i andra änden av luren.

Helgen försökte jag vara kaxig och tog på mig förnekelsens vackra kostym och bad B följa med mig till Norrköping. Tyckte jag behövde lite uppmuntrande shopping efter att ha legat däckad i en vecka.
Jag tog mig vatten över huvudet och kraschade i soffan när jag kom hem med 38,5 i temp.
Söndagen var jag återigen piggare när jag gick upp, följde med N till Vretstorp på att shoppa fälgar. W följde med oss och L o K stannade kvar hemma vid sina datorer.
W behövde vårskor så jag följde med honom in på Stadium,
men det var ju inte bara att ta ett par skor...hah.
Nej nej..irra, runt, tjura ihop, ilskna till, gråta en skvätt, trösta, kolla jackor till L och ge upp. Gå in i nästa affär och samma procedur upprepade sig. Till slut tvingade jag att testa ett par Nike Mercurial. Och jodå. DEM VAR JU AAASSKÖÖÖNA!
Mhm, lagom butter gick jag och betalade skorna och sedan somnade jag av utmattning i bilen.


När vi kom hem hade K tydligen sjuknat ihop och sov resten av dagen. Tråkigt!
Så idag är N hemma och vabbar.

Har sålt lite grejor på Tradera nu oxå. Skoj, kul att slippa slänga kläder eller spara dem på hög.

Nu ska jag hämta lite mer te. Det behöver jag. Brrr...

Puss ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar