torsdag 1 mars 2012

Yeees!

Hittade en lista, och jag älskar ju listor :)

Höger eller vänsterhänt:
Höger, allt annat ser ju konstigt ut :)
Humör just nu:
Pigg o glad. Men lite trött på att prata i telefon ^^
Favoritgodis:
Salt!! Kolor, mjölkchoklad...mmmm..
Är det nåt du absolut inte äter:
Mögelost och makaronipudding bl.a.
Kläder just nu: 
Träningskläder by Nike
Musik just nu:
Vad sa du senast:
Ja, det gör han...haha!
Sommarplaner:
Ska agera fotbollsmorsa :)
Saft eller alkohol:
Vatten
Hur många kuddar sover du med:
2-3, en under huvudet, ev en bakom mig o en kramar jag om
Spelar du nåt instrument:
Nepp
Morgon eller nattmänniska:
Morgonmänniska tror jag?
Sparare eller slösare:
Spara har aldrig varit min grej...
Bästa film: 
Milleniumtrilogin av Stieg Larsson
Kommer du ihåg din första kärlek:
Oh ja :) Pär med pussmunnen ;)
Älskar du henne/honom fortfarande: 
Vet inte, om jag träffade honom så kanske d skulle blilxtra till? Haha.. men nej får det nog bli.
Har du några homosexuella vänner:
Det tror jag inte. Isåfall får dem gärna tala om det ;)
Tror du på mirakel:
Jo, dem sker dagligen :)
Hur många barn vill du ha?
2 blir jättebra!
Bio eller promenad: 
Promenad
Är du kittlig:
Try and die :)
Snarkar du:
Nae, tror jag inte..
Stjärntecken:
Våg
Rädd för insekter:
Ja!
Största svaghet:
Blyg, taskig självkänsla och svartsjuk!
Bästa bok:
Allt av Mia Skäringer
Vad vill du jobba med:
Utsatta barn, säljare, administration...:)
Chips, morötter eller godis:
Lösgodis
Pizza eller hamburgare:
Kebabrulle
Skriver du dagbok:
Bloggar :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig:
Jag tänkte göra något, någon gång :) Tatuering då alltså
Stökigt eller välstädat:
VÄLSTÄDAT!
Gungar du på stolen:
Nej, snurrar gärna däremot..:) Kommer alltför sällan till Liseberg ;)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump:
Haha, har två barn som behöver mig, en hjärtsjuk far samt en sambo som inte klarar av att laga mat :)
Svaret är NEJ!
Är du rädd för blod:
Haha, jo..:)
Gillar du att sjunga:
Jo, när jag kör bil :)
Anser du att du är stark:
Mentalt ja...fysiskt NEJ!
Brukar du sola:
Av och till.
Röker du:
Aldrig i hela mitt liv!
Snusar du:
Passiv snusare, plockar portionspåsar här o där :) Sen har N en förkärlek att dregla ner mig med snussaliv :)
Kaffe, te eller inget:
Latte eller te :)

Tack P för inspirationen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar