torsdag 1 mars 2012

Dagens eftermiddags...




Latte intas utomhus på trappan... Så sjukt skönt det är med sooool :)

Har varit hos tandis m W igen. Dem ville bara polera lite och bananlacka tandsingarna.
W höll på att gå upp i atomer i väntrummet. Shit, hon va i 2 minuter(!!!!!!!) sen att ropa upp honom.
Han skulle gå därifrån, han skulle döda tandläkaren, jag låg risigt till och summa summarum så var allt i stort sett bara S K I T.
Men sen när han väl satt i stolen och hon blev klar på 7 minuter så var han ändå rätt nöjd :)

Nu väntar vi på att hans innebandyträning ska börja.
Jag borde börja förbereda middagen.
Nötfärsbiffar med klyftpotatis och fetaoströra. Blir säkert gott. Måste till affären och köpa lite ströbröd och nåt som jag kan fylla biffarna med. Västerbottenost ligger bra till :)

Men så har jag en småslö ådra som bara sitter här och njuter istället för att laga mat, helgstäda, vika tvätt, starta en ny maskin eller vad jag nu måste ta tag i.
Latten först o solen :)
Allt jag önskar är lite sällskap :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar