torsdag 26 april 2012

Matlista vecka 17

Vet inte varför jag inte fick mitt inlägg publicerat när jag försökte skicka från min telefon.

Men jag hade iallafall lagt upp veckans matsedel. Och då får jag väl lägga upp den nu då.
Mest för min egen skull faktiskt ;) Så jag kan hålla ordning på vad vi ska äta. Sen vet man inte om det kanske kan inspirera någon annan? ;)



Lördag:
Korv med broccolipasta och vitlöksbröd med färskoströra

Söndag:
Afrikapanna

Måndag:
Raggmunk med stekt fläsk och lingon

Tisdag:
Kycklinggryta med bacon, ris och baguetter

Onsdag:
Pannbiff med löksås och potatis.

Torsdag:
Sprödbakad torsk med potatismos och romsås

Fredag: 
Entrecote, hasselbackspotatis och fetaoströra



Hoppas vi blir mätta och glada!
Nu ska jag sätta mig och skriva vecka 18 oxå. Haha.

Puss! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar